اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی

ساخت وبلاگ


اسکوپ ها نصیب اتصال فی مابین HTML(VIEW) و جاوا اسکریپت  طراحی سایت آموزشی  (Controller)  می باشند.

اسکوپ یک شیئ میباشد که به مشخصات و متد ها درسترسی داراست.

اسکوپ برای View و کنترلر ها قابل دسترسی میباشد.

چه‌گونه از استکوپ به کارگیری کنیم؟
هنگامی شما یک کنترلر در آنگولار ساخت‌و‌ساز می‌کنید. شما یک شئی $scope را بصورت یک آرگومان ارسال میکنید:

نمونه:

صفت های تولید گردیده در کنترلر می‌توانند به یک Viewارجاع شوند:

 

{{caame}}

 

 


مشاهده فیض

 

زمانی که به یک شیئ $scope در کنترلر،  یک صفت اضافه نمائید. Html(View)می تواند به آن صفت دسترسی داراست.

در Viewشما از پیشوند $scope استعمال نمی‌کنید ، شما صرفا اسم صفت را مانند {{caame}} بکار میبیرید.

اسکوپ چه است

در صورتی‌که به اپلیکیشن انگولار به طور قسمت های پایین نگاه کنیم :

Veiw: که در واقع HTML میباشد

Model: که درواقع دادههای در دسترس برای View میباشد

Controller: عملگر جاوااسکریپت میباشد که اطلاعات را ساخت‌و‌ساز، تغییر‌و تحول،حذف و در اختیار گرفتن می نماید.

با این تعاریف اسکوپ یک Model میباشد.

اسکوپ یک شیئ جاوا اسکریپت میباشد که دارنده صفت و متد می باشد، که هر دوی اینها برای View و Coteroller ها قابل به کارگیری میباشند.

نمونه

در صورتیکه شما در Veiw خویش تغییر‌و تحول ساخت‌و‌ساز نمائید Model  و Controller مبتنی بر تغییر‌و تحول بروزرسانی می شوند.:

 

 

My name is {{name}}

 

 


مشاهده فیض

 
آشنایی اسکوپ موردنیاز خویش
اینکه بدانید در هر مقطع کدام اسکوپ بکار شما خواهد آمد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است.

در دو نمونه بالا فقط از یک اسکوپ به کار گیری کرده ایم . بدین ترتیب آشنایی اسکوپ مد حیث چندان طاقت فرسا نبود البته در یک اپلیکیشن عظیم پیکربندی Html Dom به شما قابلیت به کار گیری از اسکوپ های مشخصی را خواهد اعطا کرد.

نمونه:

وقتیکه با راهبرد ng-repeat عمل می‌کنید، هرکدام از تکرار ها با شیئ تکرار در رابطه می‌باشند:

 


{{x}}

 

 


مشاهده سود

 

هر المان 
  به شئی repetition دسترسی داراست . در‌این نمونه ما از x برای چاپ مقادیر به کارگیری کرده ایم .

متد Root Scope
کل اپلیکیشن ها یک $rootScope داراست که یک اسکوپ میباشد، که روی تگ Htmlکه داری فرمان العمل ng-app میباشد ساخت‌و‌ساز می گردد.

rootScope در همگی بخش های اپلیکیشن قابل دسترسی میباشد .

در صورتیکه یک متغییر اسم یکسانی در current scope و rootScope داشته باشد اپلیکیشن از متغییری که در current scope قراردارد استعمال می نماید.

نمونه:

یک متغییر به اسم color در هم در Controller scopeو هم در rootScope وجود دارااست:

 

The rootScope's favorite color:


{{color}}

 

The scope of the controller's favorite color:


{{color}}

 

The rootScope's favorite color is still:


{{color}}

 

 

مشاهده فیض

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 21:07


با توضیحاتی که در قبلی داده شد بایستی تا حدودی با رابط کاربری آشنا گردیده باشید  طراحی سایت آموزشی   و بدانید رابط کاربری به عبارتی گرافیک و ظواهر یک کالا میباشد که دربرگیرنده کل دکمه‌هایی میباشد که یوزرها کلیک می‌نمایند، متونی که در هر کاغذ می خوانند، تصاویری که میبینند و بقیه نصیب‌هایی که هنگام به کارگیری از متاع با آن سروکار دارا هستند.

مجموعاَ هر نوع عنصر بصری، برنامه خردسالان و… متعلق به فعالیت یک طراح رابط کاربری میباشد، آن ها تصمیم می گیرند ظواهر تارنما و یا این که اپ به چه شکل اکران داده گردد. یعنی آنها بایستی صورت دکمه‌ها، نوع فونت، سایز هر المان و… را گزینش نمایند.

یک کدام از دیگر از وظایف طراحان رابط کاربری پباده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا میباشد. پباده سازی ریسپانسیو بدین معناست که وب سایت متبوع را در مجموع سایزهای دستگاه‌هایی که یوزرها از آن ها به کار گیری می‌نمایند مثلا لپتاپ، گوشی و تبلت پباده سازی کنیم. پباده سازی ریسپانسیو مزایای متعددی برای وب سایت پباده سازی گردیده دارااست اگر که عشق‌مند به شناخت بیشتر با این قضیه می‌باشید سفارش می کنم نوشته‌علمی ساخت سایت ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا را از دست ندهید.


در حال حاضر که ما تمجید مشخصی از تجربه و رابط کاربری داریم وقت آن رسیده با تفاوت‌های آن ها آشنا شویم.

تفاوت‌های تجربه کاربری و رابط کاربری
هر دو آنها اجزای حیاتی یک مال می‌باشند که می توانند منجر پیروزی و یا این که باخت یک کسب و فعالیت شوند. آنان در کنار یگدیگر مفهوم پیدا می‌نمایند و با هم تصمیم می گیرند یک متاع چه‌گونه به لحاظ رسد و تلاش آن چه‌گونه باشد.

شرایط کنونی وقت آن رسیده تفاوت‌های اصلی آن ها را با هم بشناسیم.

تجربه کاربری به‌دنبال راه حل میباشد و رابط کاربری گزینش‌کننده صورت ظاهری میباشد.
تمرکز اساسی تجربه کاربری، مشکلاتی میباشد که یوزرها با آن دست و پنجه قابل انعطاف می‌نمایند و در غایت یافتن راه و روش‌حلی جامع برای برطرف کردن ایرادات آن ها. این مسئله به‌این معنی وجود ندارد که با الویت قرار دادن نیازهای یوزرها هدف ها اساسی کسب و فعالیت را فراموش کنیم بلکه وظیفه یک طراح تجربه کاربری رفع ایرادات یوزرها در سمت هدف ها متبوع صاحب و مالک کسب و فعالیت میباشد. 

بیایید با یک نمونه بیشتر با این مضمون‌ مورد آشنا شویم. در‌حالتی که با خدمت دراپ جعبه (Dropbox) شناخت ندارید بهتر میباشد بدانید ابزاری شبیه گوگل درایو (Google drive) میباشد که فضای ذخیره‌سازی ابری در چنگ یوزرها قرار می دهد تا به راحتی پوشه‌های ما یحتاج را در محیطی امن ذخیره‌سازی نمایند و در شکل لزوم با اشخاص دیگر به اشتراک بگذارند.


دراپ جعبه برای کاربرانی که از سرویس ها وی استعمال می‌نمایند برای مدتی به واحد سنجش محدود، سرویس ها بدون پول ارائه می دهد البته این مسئله به معنای ضرر و زیان رساندن به صاحبان این کسب و عمل وجود ندارد بلکه گروه تجربه کاربری دراپ جعبه همت دارا‌هستند با تکنیک‌های متعدد کاربرانی که به طور بدون‌پول از این خدمت به کارگیری می‌نمایند را به ادامه عمل در دراپ جعبه ترغیب نمایند و در غایت هزینه ما یحتاج را از سوی یوزرها را اخذ نمایند. 

به صورت نمونه طراحان میدانند کاربرانی که به صورت مجانی از متاع آنان استعمال می‌نمایند، هنگامی فضای بدون پول آنها به انتها می رسد و نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارا‌هستند در فیض مجموعه دارپ جعبه به جای‌اینکه تا بازه زمانی اتمام فضای بدون‌پول یوزرها طاقت نمایند قبل از آخر وسعت بدون‌پول، با قرار دادن دکمه فراخوان(CTA) به مراد ارتقا بازدهی ورقه و جلب لحاظ مخاطب به وی یاد آوری می‌نمایند که به فضای بیشتری برای ادامه فعالیت نیاز دارااست و با اکران دادن مزایای برتر ورژن نو دراپ جعبه استفاده کننده را ترغیب می‌نمایند به کار خویش ادامه دهند.

اهمیت تجربه کاربری در طراحی وب سایت و پباده سازی اپ
کل سخن‌هایی که زده شد وظایف مجموعه پباده سازی تجربه کاربری دراپ جعبه بود و البته این که طراحان رابط کاربری چه وظیفه‌ای دارا‌هستند می بایست اظهار‌کرد کل راه حل‌های نقل شده که بوسیله تجربه کاربری یافت گردیده را مجموعه پباده سازی رابط کاربری بایستی پیاده‌سازی نماید. این که چقدر CTA در نگاه مخاطب جالب خواهد بود پباده سازی رابط کاربری گزینش‌کننده آن میباشد.

تجربه کاربری روی مسیر مخاطب تمرکز داراست در حالی که رابط کاربری فقط با جنس آخرین سروکار داراست.
یوزرها مهره‌های اساسی تجربه کاربری می باشند بدین ترتیب یک طراح تجربه کاربری بایستی مجموع مسیر جنبش مخاطب قبل از استعمال از متاع تا وصال به مقصود را در لحاظ بگیرد، همگی جوانب آن‌را تحقیق کند و مجموع تصمیمات و طریق فکرهای یوزرها در هر مرحله را در لحاظ داشته باشد.

چه چیز سبب می‌گردد استفاده کننده جنس را رها نماید؟ استفاده کننده از ورژن نو مال استقبال خواهد کرد؟ چرا دکمه CTA آنگونه که بایستی کلیک نخورده میباشد؟ یوزرها چه مقطع مدت مایحتاج دارا هستند تا در کالا ما به مقصود خویش برسند؟

مجموع این سوالاتی میباشد که یک طراح تجربه کاربری با نظارت مسیر تکان استفاده کننده از در آغاز تا آخر بایستی به آنان جواب دهد.

از سوی دیگر طراحان رابط کاربری برروی چینش صفحه های تمرکز دارا هستند و کارایی می‌نمایند تا مشتریان را با برنامه ای دیدنی به وجد آورند تا از چاره‌هایی که طراحان تجربه کاربری ارائه کرده‌اند به خیر مصرف شود.

پباده سازی رابط کاربری ترکیبی میباشد از گرافیک و موشن. به صورت خلاصه وظیفه آنان تبدیل راه حل‌ها به المان‌های بصری جالب که پاسخگوی یوزرها باشد.

تجربه کاربری و رابط کاربری تکمیل کننده یکدیگرند.
به عبارتی‌طور که گفته شد این دو معنا به طور کامل با هم تفاوت دارا هستند البته مقایسه آن ها به هیچ عنوان بدین مفهوم وجود ندارد که می توانند جداگانه از هم و فارغ از تاثیر برروی یکدیگر فعالیت نمایند.

تجربه و رابط کاربری هر دو همت دارا‌هستند شایسته ترین تجربه‌ها را برای یوزرها رقم بزنند، تجربه کاربری مشخص و معلوم می‌نماید مخاطب قصد داراست به کجا برود و چه مسیری را بایستی طی نماید در‌پی رابط کاربری عملکرد می‌نماید مسیر معلوم گردیده را به سیرتکامل‌ای پباده سازی نماید تا برای یوزرها دیدنی‌خیس گردد خیر خسته‌کننده.

هردو این معنا اهمیت خاص خویش را دارا‌هستند. هر چقدر ظواهر جذابی پباده سازی کرده‌ باشید، در‌حالتی که تجربه کاربری به نیکی پیاده‌سازی نشود نیازهای اصلی یوزرها جواب داده نمیشود در فیض کسب و فعالیت شما باخت خواهد خورد و در مقابل تجربه کاربری بی نقص و جامع فارغ از حضور ظاهری خوشگل به دیده نخواهد آمد. 

بدین ترتیب در شرایطی که قصد پباده سازی محصولی را دارید تلاش فرمائید برای هر قسمت برهه زمانی و هزینه ما یحتاج را بگذارید تا محصولی بی‌عیب و نقص ارائه دهید و از سود فعالیت خویش تا حدودی مطلع گردید.

نقش طراحان تجربه و رابط کاربری
تا این لحظه با مفاهیم و تفاوت‌های این دو اصطلاح به خیر آشنا شدیم و وقت آن رسیده به صورت ظریف‌خیس وظایف مجموعه رابط کاربری و تجربه کاربری را غیروابسته تحلیل کنیم تا متوجه شویم هر مورد چه مسیری را طی می‌نمایند و چه وظایفی دارا‌هستند.

طراحان تجربه کاربری:

تجربه کابری و رابط کاربری
آن‎‌ها برروی ساختار و تلاش جنس و جریان استفاده کننده(User Flow) تمرکز دارا‌هستند. اولیه از تمامی آن ها برای شعور نیازهای یوزرها با بازاریابان، چک‌گران تجارت و گروه‌های ایجاد همیاری قربت دارا‌هستند.

بعداز تمجید جامعه غرض و هدف ها آن ها، طراحان تجربه کاربری به تجزیه و ارزیابی داده، تست یوزرها، تحلیل رقبا و… می پردازند تا چاره‌هایی برای رفع نقاط درد یوزرها ارائه دهند.

بعداز یافتن راه حل‌ها وقت آن رسیده طراحان تجربه کاربری با امداد پروتوتایپ‌هایی معمولی چاره‌های خویش را پیاده‌سازی نمایند و قابل ادراک‌خیس نمایند. آنگاه با امداد پروتوتایپ پباده سازی گردیده ترازو مطلوبیت چاره‌ها را با کاربرانی از جامعه مقصود خویش بسنجند.

بعداز آزمایش پروتایپ و برطرف کردن معایب آن، وقت آن رسیده تا پروتوتایپ در اختیار طراح رابط کاربری قرار بگیرد و طرح ظاهری مال را مهیا و آخری نماید.

این نکته را به حافظه داشته باشید در‌این لحظه فعالیت یک طراح تجربه کاربری مجموع نمیشود بلکه در حین قدمت یک جنس بایستی به چک و محاسبه نرم افزار و یا این که سایت متبوع بپردازد و با دقت به شیوه عکس العمل یوزرها با آن تغییرات ما یحتاج را اعمال نماید.

به صورت خلاصه وظایف یک طراح تجربه کاربری به شرح ذیل میباشد:
استراتژی و محتوا: 

چک رقبا
پژوهش ها یوزرها
انتخاب ساختار و استراتژی فرآورده
مثال‌سازی اول و پروتوتایپ:

پباده سازی پروتوتایپ
آزمایش پروتوتایپ
طراحان رابط کاربری:

به عبارتی‌طور که گفته شد پباده سازی ظاهری، تعیین رنگ‌ها، المان‌ها، پباده سازی ریسپانسیو و… از وظایف یک طراح رابط کاربری میباشد. هرآنچه که شما از یک تارنما یا این که اپ مشاهده می کنید نتیجه ها کوشش‌های یک طراح رابط کاربری بوده میباشد.

در کنار مجموع‌ وظایف نقل شده طراح رابط کاربری بعداز اتمام پباده سازی بایستی به بسط‌دهنده مال یاری دهد تا به صحت متوجه طرح آخری برای پیاده‌سازی بشود به سیرتکامل‌ای که در آخر عمل، طراح رابط کاربری بایستی کل طرح را به بسط‌دهنده ارائه نماید و تا پیاده‌سازی آخری ورژن از فرآورده در کنار توسعه و گسترش‌دهنده قرار گیرد.

به صورت خلاصه وظایف یک طراح رابط کاربری به شرح پایین میباشد:
ظواهر و شم مال:

پژوهش ها در مسئله پباده سازی
گسترش برندینگ و گرافیک
پباده سازی و تعامل:

پباده سازی رابط کاربری(UI)
پباده سازی موشن‌ها و اینترکشن‌ها
پباده سازی ریسپانسیو
تعامل و هماهنگ شدن با توسعه و گسترش‌دهنده
صحبت انتها
با اعتنا به کل صحبت‌هایی که زده شد امروزه وجود طراحان تجربه و رابط کاربری، لازمه ساخت یک متاع دیجیتال میباشد چون فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن اهمیت حضور آنان حتما در قبال رقبای جانور در بازار باخت خوا‌هیم خورد. 

در شرایطی که قصد دارید یکی این دو حوزه را برای ادامه مسیر شغلی خویش گزینش فرمایید بهتر میباشد تفاوت‌های نامحسوس آنان‌را در لحاظ بگیرید و ارزیابی فرمایید کدام نقش با نقاط ضعف و قوت شما سازگارتر میباشد و درصورتی که قصد دارید کسب و کاری را به طور آنلاین آغاز نمایید بهتر میباشد به حافظه داشته باشید رابط کاربری سوای تجربه کاربری مانند انسانی خوشگل فارغ از هوش و زکاوت میباشد در فیض هیچگاه این دو مسئله را منقطع تصور نکنید.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 76 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 16:12

طراحی وب سایت مخصوص

در کنار طراحی وب سایت با cms این قابلیت و امکان وجود داراست که  طراحی سایت آموزشی بصورت منحصربه‌فرد، با پباده سازی و کدنویسی ویژه یک وبسایت ماهر را پیشنهاد دهید. در حالتی‌که طراحی سایت که شما اینترنت سایتی با تجهیزات خاص را مد حیث داشته باشید، شایسته ترین تعیین پباده سازی تارنما بصورت ویژه و منحصربه‌فرد می‌باشد.

 

برای اینکار از لهجه های اپ نویسی رایجی همانند python ، php و net. به کارگیری میگردد. هرمورد از این گویش ها دارنده خصوصیات و مزایای خاص خویش میباشند. به انگیزه تخصص بالا برای کدنویسی و همچنین بازه بیشتر برای ساخت و ساز وب سایت بصورت شالوده، ترازو هزینه ها نیز ارتقاء پیدا می نماید.

 

طراحی وب سایت مخصوص با php و یا این که net. مطلوب اشخاصی میباشد که تجهیزات و خصوصیت های منحصربه‌فرد به شخصی را می‌خواهند که cms های رایج قدرت پاسخگویی به آنان‌را ندارند. در این مورد مجموعه ویستا با کادری ماهر و مثال شغل های برنده، فراهم پاسخگویی به درخواست های مشتریان است

سرویس ها ساخت وب سایت، بهینه سازی و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین بها ممکن میباشد تا از این شیوه بتواند رضایت مشتریان خویش را آماده آورد.

 

تک بهینه سازی ساخت سایت اسم و نماد تجاری تثبیت گردیده این موسسه است و دارنده جواز کار از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، سند سکو بندی از شورای عالی انفورماتیک مملکت و جواز تکثیر دیجیتال از وزارت تمدن و راهنمایی اسلامی هست.

 

گویش نرم افزار نویس تخصصی تک seo PHP میباشد و وبسایت ها را از شالوده و یا این که سیستم های مدیر محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و بقیه سیستم های مدیر محتوا پیاده سازی می کند.

 

تک seo در عملیات طراحی وب، قالب های وب سایت را از مبنا پیاده سازی می کند و از قالب مهیا سایت به کار گیری نمی کند. تک seo یک کدام از معتبرترین موسسات ارائه کننده سرویس ها طراحی سایت و seo در مرزوبوم می‌باشد.

 

تک seo یک کمپانی طراحی وب سایت ماهر میباشد که گرفتاری ای بالاتر از کسب درآمد فراوان دارااست و آن داشتن اعتبار و نامی نیک دربین مشتریان خویش است. گزیده سرویس ها تک بهینه سازی طراحی وب مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:

 

مثال فعالیت پباده سازی و seo تارنما

طراحی سایت ابتدا عمل مجموعه تک seo از سال 1381 بوده میباشد و در همین سال ها نزدیک به 4000 سایت پباده سازی و نرم افزار نویسی کرده است. تک seo وبسایت ها را بر پایه ی لهجه PHP و به طور داینامیک نرم‌افزار نویسی می کند و با دقت به تجهیزات مایحتاج، تارنما را از اساس بوسیله PHP و یا این که با به کارگیری از سیستم های رئیس محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت،

 

پرستا شاپ و همینطور فرم ورک ها مانند لاراول پیاده سازی می کند. ولی از قالب مهیا وبسایت به کار گیری نمی کند و قالب ها را بوسیله گروه خویش، از شالوده برگزار می کند. ارائه سرویس ها کیفیت عالی و ارزان در کمترین مدت ممکن خط و مشی اساسی این شرکت می‌باشد.

 

یک کدام از دیگر از سرویس ها تک seo seo و سئو سایت هست که این موسسه یک کدام از شرکتهای دارای اعتبار در این مورد می‌باشد. در مسئله بهینه سازی و سئو سایت از تک seo مثال عمل نخواهید،

 

چون تک بهینه سازی اکنون برای همه لغات کلیدی مرتبط با طراحی وب که جزو دشوارترین کلمه ها در عملیات سئو تارنما می‌باشد.

 

وبسایت شیت نخستین گوگل

داراست. تک seo واحد بازاریابی خویش را به طور بدون نقص حذف کرده است و سیاست جذب مشتری خویش را بر پایه ی رضایت مندی مشتریان خویش بنانهاده میباشد و تمرکز اساسی خویش را بر روی کیفیت وبسایت های پباده سازی گردیده و همینطور بازدهی بالای عملیات seo و سئو وبسایت قرار داده میباشد.

 

از جنبه سرعت فعالیت نیز حداکثر 24 ساعت بعداز بسته شدن قرار داد با تک seo گروه اجراکننده به صاحبکار معرفی خواهد شوید و گزارش فرایند رویش پروژه به صاحبکار داده شود. همینطور این شرکت دارنده مجموعه در اختیار گرفتن کیفیت است که بعد از تایید پروژه بوسیله صاحب کار، وبسایت ها را از لحاظ کیفیت اجرا، سازش با مرورگرها و ابزارهای متفاوت موبایلی، ایمنی، سئو برای موتورهای کاوش و کد نویسی در دست گرفتن می کند.

 

در امر پروژه های بهینه سازی و سئو وبسایت نیز گزارش فعالیت مجموعه بک لینک و پیوند ساز و سئوکار تک seo هر هفته بوسیله رئیس ارشد تحلیل میشود تا غلط و ایرادی در عملیات وجود نداشته باشد.

 

از بابت عدم تحمیل به متعلق بودن کارفرمایان به این شرکت، در انتهای پروژه سورس تحویل صاحب کار میشود و مشتریان تک seo می‌توانند در شکل رغبت توسعه و گسترش و طراحی وب محافظت اینترنت را به تیم ای غیر از تک seo واگذار کنند.

 

هزینه و تعرفه پباده سازی و ساخت وب سایت

پلان های دیگری نیز مو جود می‌باشند، در پایین چهار پلان اول ساخت و ساز و طراحی وب سایت ارائه شده‌است. ولی این پلن های طراحی وب ویژه تارنما آگهی و شرکتی می‌باشد و جهت برآورد هزینه و دوران ساخت‌و‌ساز اشکال دیگر سایت ها نظیر فروشگاهی، خبری و … موردنیاز از گروه استعلام نمائید.

 

تخصص تک seo طراحی وب ارزان میباشد که از روش معدود کردن مخارج خویش بدین اصلی دست یافته میباشد. در همگی طریق ها، پباده سازی قالب وب سایت از شالوده به وسیله برنامه نویس ها تیم انجام میگردد و در ساخت وبسایت از قالب های مهیا وبسایت استعمال نمی‌شود.

 

پباده سازی دکان اینترنتی با قابلیت و امکان پرداخت آنلاین از 1.5 میلیون تومان است و هزینه ریسپانسیو سازی تارنما های فروشگاهی یک میلیون تومان می‌باشد.

 

پشتیبانی تارنما معمولا در موسسات ارائه دهنده سرویس ها ساخت سایت ضعیف می‌باشد و این موسسه با شعور این ضعف و از بابت جلب حداکثری رضایت مندی ساخت وب سایت مشتریان خویش عملیات حفظ تارنما را در بالاترین حد ممکن ارائه می کند.

 

پلن های ساخت سایت ویژه

در معاش دیجیتالی امروز داشتن سایت برای یک کسب و عمل یکی‌از ملزومات است. تفاوتی نمی نماید که شما یک کسب و فعالیت وسیع یا این که کوچک میباشید، چنانچه شما یک کسب و کاری دارید که برای آن اینترنت سایتی تنظیم نکرده اید مسلما مجال های متعددی را در کسب وکار خویش از دست داده اید.

 

یک سایت به تنهایی می‌تواند آغاز اشتراتژی های بازاریابی مختلفی باشد که‌این استراتژی ها به کسب و عمل شما جهت پیروزی امداد می نمایند. دنیای اینترنت به نسبت بقیه نحوه های بازاریابی محدودیت مکانی و هنگامی ندارد و یوزرها شما می‌توانند برای مشاهده داده ها و تولیدها کسب و عمل ساخت سایت شما احتیاج به بازه و جای خاصی ندارند.

 

در حالتی‌که رغبت دارید که از تبلیغات در فضای وب استعمال نمائید، تارنما شما در راس همه کمپین های شما جای دارد. تبلیغات در وبسایت های شبکه‌های‌اجتماعی، تبلیغات در فوروم ها، تبلیغات کلیکی یا این که ادوردز گوگل و تبلیغات در برنامه های تلفن همراه تمامی متعلق به تارنما شما هستند و در شرایطی‌که طراحی وب شما تارنما مطلوب و صفحه ها فرود منحصربه‌فرد نداشته باشید عملا هیچ یک از این شیوه های تبلیغات فیض ی مطلوبی نمی دهند.

 

خصوصیت های یک سایت خوب چه می‌باشد؟

1- طراحی سایت ریسپانسیوو

پباده سازی ریسپانسیو یا این که برخورد گرا به‌این مضمون‌ میباشد که وبسایت در هر دستگاهی صحیح اکران داده گردد و با دقت به سایز دستگاه سایت شما به طور خود کار برخورد نشان دهد و پباده سازی منحصربه‌فرد به آن سایز اکران داده گردد.

 

با توسعه به کار گیری عموم از تلفن های هوشمند، یوزرها گوشی به شدت ارتقا یافته اند. طبق آمار قانونی که گوگل در سال 2018 منتشر نموده است حدود 55 درصد از یوزرها گوگل از روش گوشی بدین وب سایت مراجعه طراحی سایت می نمایند که‌این آمار اهمیت پباده سازی ریسپانسیو را نشان میدهد.

 

سئو تارنما برای موتورهای جست وجو

بازدید کنندگان اساسی وبسایت ها معمولا از روش موتور های جست و جو می‌باشند. با با صرفه کردن وبسایت برای موتورهای جست و جو سایت شما به ساخت وب سایت شکل بدون‌پول در حاصل گوگل نمایش داده میشود و فارغ از اینکه مبلغی پرداخت نمائید و تبلیغی انجام دهید یوزرها وارد سایت شما میشوند.

 

از دست اندرکاران تاثیر گزار بر روی اکران سایت شما در نتیجه ها موتورهای جست و جو می شود به ساخت محتوای نو و با کیفیت اشاره نمود که یکی‌از مهم ترین مورد ها بهینه سازی هست. ولی پیش از اینکه محتوای خیر و خوبی داشته باشید تارنما شما

 

بایستی اصول تکنیکال بهینه سازی یا این که Onpage بهینه سازی را رعایت کرده‌باشد. در غیر این شکل هرچقدر هم که محتوای شما کیفیت عالی باشد جایی در نتیجه ها جست وجو ها نخواهید داشت. (برای شناخت بیشتر با سئو وبسایت به کاغذ seo وب سایت مراجعه‌کنید)

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 21:50


امروزه با دقت به منزلت اساسی وب، طراحی وب برای کسب ‌و امور به امری ضروری و رایج تبدیل شده‌است.  طراحی سایت آموزشی  طبق آمار 61% یوزرها وب در فضای مجازی در‌پی محصول ها و سرویس ها موردنظر خویش می‌ گردند. علاوه بر این 90% کسانی که تلفن دارا‌هستند به وب وصل گردیده و از تارنما ‌ها دیدن می‌ نمایند.

با دقت به‌این آمار رده اساسی وب بیشتر از مدام شم می ‌خواهد شد. فرقی نمی ‌نماید که چه نوع کسب ‌و کاری دارید، شما می‌ توانید با سود‌ مندی از سرویس ها طراحی وب با مشتری‌ ها و یوزرها بیشتری رابطه برقرار نمائید.

درین نوشته ی علمی نکاتی اصلی درباره با وبسایت و سرویس ها طراحی وب را تیتر می ‌کنیم. با مطالعه این نکات شما عزیزان می ‌توانید تصمیمات بدون شوخی ‌تری درباره با منش ‌اندازی وبسایت بگیرید. پس جایی نروید و تا آخر نوشته‌علمی با ما یار  گردید!

جدول محتویات

1 فرایند سرویس ها ساخت وب سایت آران
1.1 گزینش و تنظیم هاست
1.2 گزینش دامنه اینترنتی
1.3 استراتژی ساخت وب سایت‌ وبسایت
1.4 اجرای ساخت سایت
1.5 لود در وب
1.6 تبلیغات اینترنت ‌وبسایت
1.7 بسط و پیشرفت اینترنت ‌وبسایت
2 سرویس ها طراحی وب سایت آران
پروسه سرویس ها طراحی وب 
از آنجایی که طراحی وب، مشتمل بر پروسه مهمی میباشد ما در اینجا برای شما اصلی ‌ترین آن ‌ها را تیتر می ‌کنیم. هر یک از این فرآیند مستلزم داده ها و مهارت ‌های یک گروه رشته ‌ای میباشد. خوشبختانه آران با داشتن کادری توانمند در موضوع سرویس ها طراحی وب، همه پروسه پایین را به طریق‌ ای نوین و تخصصی انجام می‌دهد:

تعیین و تهیه و تنظیم هاست
بر روی هاست کلیه فولدر ‌های شما بار گذاری می ‌خواهد شد. فضای هاست با دقت به نیاز شما از وسعت 10MB آغاز گردیده و می ‌تواند به اندازه فضای هارد دیسک وسعت داشته باشد.

از آنجایی که هاست بر روی امنیت و کیفیت وبسایت تأثیر بسیار متعددی می‌ گذارد، می بایست به آن دقت اکثری کرد. گروه آران با اعتنا به نوع تارنما شما شایسته ترین و کیفیت عالی ‌ترین هاست را تنظیم کرده و به شما عزیزان ارائه می‌ دهد.

تعیین دامنه اینترنتی
دامنه اینترنتی نامی میباشد که اشخاص با وارد کردن آن، اینترنت‌ تارنما شمارا پیدا می‌ نمایند. دامنه را می‌ قدرت به طور یک ‌ساله، سه‌ ساله و پنج‌ ساله خریداری کرد. توجه نمائید دامنه را می بایست از کمپانی ‌های شناخته گردیده و دارای اعتبار تنظیم کرد تا در آینده مشکلی برای شما ساخت نکند.

استراتژی ساخت وب سایت‌ تارنما
بعداز انتخاب هاست و دامنه، نوبت به گزینش استراتژی برای اینترنت ‌وب سایت می‌ برسد. برای نرم افزار ‌ریزی اینترنت ‌تارنما بایستی به سه قسمت ذیل دقت فرمائید:

اینترنت‌ وب سایت شما مشتمل بر چه قسمت ‌هایی میباشد؟ مثلا شما می ‌خواهید فقط مطالب و مقاله ها آموزشی را در اینترنت ‌تارنما خویش قرار دهید. این در حالی میباشد که بعضی در کنار مقاله‌ها آموزشی، تولیدات و سرویس ها خویش را نیز ارائه میدهند.
نوع دکورا سیون و گرافیک اینترنت ‌وبسایت شما به چه شکل میباشد؟ وب سایت می بایست به‌سیرتکامل‌ای پباده سازی خواهد شد که استفاده کننده در کمترین مدت بتواند به مجموع اطلاعاتی که می‌ خواهد دسترسی داشته باشد. علاوه بر این گرافیک اینترنت‌ تارنما می بایست در عین آسانی بسیار شیک و قشنگ باشد.
برخلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص، گرافیک به هم ریخته آرم رشته ‌ای بودن وجود ندارد و ذهن کاربر را از هدف ها مهم اینترنت ‌تارنما به دور می ‌نماید. پس با دقت به نوع هدف ها تارنما می بایست گرافیک خوشگل و فن ‌ای ارائه بخشید.

محتوای اینترنت ‌وب سایت می بایست دربرگیرنده چه چیزهایی باشد؟ یک اینترنت ‌وبسایت رشته ‌ای فارغ از محتوای مطلوب هیچ‌ وقت چشم نمیشود! محتوا یکی‌از اساسی ‌ترین قسمت‌ های اینترنت ‌وب سایت میباشد و مشتمل بر گونه های مقاله‌ها، فیلم، عکس، پادکست و … میباشد.
اجرای طراحی وب سایت
با اعتنا به هدف ها و استراتژی‌ های تارنما، پباده سازی آن مقدمه می ‌خواهد شد. طراحی سایت ‌تارنما دربرگیرنده فرایند تحت میباشد:

پباده سازی گرافیک کلیه نصیب ‌های وبسایت
نرم‌افزار‌ نویسی و کد نویسی اینترنت ‌وبسایت
تست وب سایت و رفع اشکالات
درج محتوا در تارنما
لود در وب
بعداز طراحی سایت ‌وب سایت پوشه ‌های آن در هاست لود می ‌خواهد شد. درین حالت با وارد کردن اسم اینترنتی، اینترنت ‌تارنما شما چشم می شود.

تبلیغات اینترنت ‌وب سایت
در‌این مرحله اینترنت ‌وب سایت را که به طورکامل پباده سازی و راه و روش ‌اندازی گردیده، بایستی به یوزرها معرفی کرد. مجموعه آران با به کارگیری از شایسته ترین طریق ‌های بازاریابی اینترنت ‌تارنما شما‌را به کاربر ارائه می ‌دهد. یک کدام از شایسته ترین طریق‌ های تبلیغاتی رعایت اصول seo میباشد.

اینترنت ‌وب سایت شما با به کار گیری از بهینه سازی می ‌تواند به طور به طور کاملً ارگانیک استفاده کننده مقصود را به دست آورده و مورد قابل قبولی برای رویش و پیشرفت کسب ‌و عمل شما آماده نماید. از سایر طرز ‌های تبلیغ اینترنت‌ وبسایت، می ‌قدرت به بازاریابی ایمیلی، تبلیغات کلیکی و … اشاره نمود.

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 20:26

تگ (tag) چه چیزی است؟

شاید در طی عمل با HTML به چیزهایی به اسم «تگ یا این که tag» واکنش نموده اید و برایتان پرسش اتفاق افتاده میباشد که تگ ها چه چیزهایی می‌باشند.

 

در جواب به پرسش HTML چه است می بایست بگوییم HTML با به کار گیری از تگ ها توان گرفته میباشد.   طراحی سایت آموزشی  در واقع هرکاری که HTML انجام می‌دهد، از روش تگ ها انجام می‌دهد و این تگ ها می‌باشند که به HTML توان می‌دهند.

 

تگ ها در HTML می‌توانند لینک و پیوند ها،‌ لیست ها،‌ جمله ها، جداول، عکس و تمامی چیز را بسازند و شما با استعمال از تگ هاست که می توانید صفحه ها اینترنت خویش را اسکلت بندی نمایید.

 

 

 

در رابطه تگ ها در HTML در آینده در یادیفای بصورت بسیار بدون نقص حرف خوا‌هیم کرد.

 

ارتباط‌ی HTML و CSS

همان طور که تعدادی توشه هم درین نوشته‌ی علمی به آن اشاره کردیم، HTML و CSS به امداد یکدیگر می توانند صفحه ها اینترنت را بسازند.

 

شما با به کار گیری از HTML، ساختار کلی برگه اینترنت را معلوم می کنید و آن گاه با استعمال از CSS می‌توانید به آن جذابیت های ظاهری اضافه فرمایید. دقیقا مثل به عبارتی نمونه ساختمان سازی که با به کار گیری از میل گرد، بتن و… ساختار کلی ساختمان را میساختید و بعد از آن با به کار گیری از رنگ و گچ بری و… آن ساختمان را قشنگ میکردید

 

 

 

طرز اجرای فولدر های HTML

فولدر های HTML برای اجرا شدن به هیچ تکنولوژی خاصی نیاز ندارد. شما برای اجرای پوشه های HTML تنها نیاز به یک مرورگر دارید که از HTML پشتیانی نماید و کل مرورگرها این عمل را برای شما انجام می دهند!

 

فرقی نمیکند از گوگل کروم به کار گیری می کنید یا این که فایرفاکس، شاید هم مرورگر شما سافاری یا این که وب اکسپلورر باشد. در هر شکل شما می توانید کدهای HTML خویش را بنویسید و آنها را اجرا نمایید. در آینده مطلقا یک یادگرفتن بسیار جامع و بدون پول راجع به HTML و HTML5 خوا‌هیم داشت.

 

نوشته‌علمی‌ی دارای ربط: برای استارت ساخت وب سایت با HTML به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

 

 

چرا HTML یک لهجه اپ نویسی وجود ندارد؟

خیلی از کسانی که به نیکی معنا HTML را ادراک نکرده اند و نتوانسته اند که جواب خیر برای پرسش HTML چه میباشد پیدا نمایند، HTML را یک گویش اپلیکیشن نویسی می‌دانند که به طور کامل غلط میباشد.

 

HTML هیچوقت نمیتواند یک لهجه اپلیکیشن نویسی باشد. چون ابدا خصوصیت های یک لهجه اپلیکیشن نویسی، مثل متغیر ها، توابع، شرط ها، رینگ ها و… را ندارد. پس به طور کامل خطا میباشد در‌صورتی‌که HTML را یک لهجه اپلیکیشن نویسی بدانیم. می‌توانیم در زمینه ی HTML بگوییم که ابزاری میباشد که با به کارگیری از تگ ها، قادر است صفحه های اینترنت را برای ما ساختاردهی نماید.

 

 

 

HTML5 چه چیزی است و چه تفاوتی با HTML داراست؟

به‌دنبال‌ی جواب به پرسش HTML چه میباشد ، می خواهیم یه خرده در زمینه‌ی HTML5 سخن کنیم.

 

HTML5 پایانی ورژن از HTML میباشد که ساخت وب سایت را برای طراحان اینترنت بسیار معمولی خیس و دیدنی خیس نموده است و یکسری خصوصیت بسیار تازه و دیدنی دارااست. در حالتی که می‌خواهید یک طراح اینترنت فن‌ای باشید، به طبع می بایست از HTML5 استعمال نمائید و به آن مسلط باشید.

 
اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 17:36


بعداز شناخت با پروسه نصب و فعال سازی، احتمالا یادگرفتن نصب قالب پرستاشاپ  طراحی سایت آموزشی یک کدام از مسائل اصلی طراحان و مالکان وب سایت، برای این پلتفرم فروشگاهی دیدنی هست.

فهرست این نوشته‌ی‌علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل میشوید)  نهفته 
PrestaShop چه می باشد؟
یادگرفتن نصب قالب در پرستاشاپ PrestaShop
چهار شیوه متفاوت برای نصب قالب در PrestaShop چه چیزی است؟
یافت کردن قالب مطلوب به چه شکل میباشد؟
سوالهای متداول
PrestaShop چه چیزی است؟
چهار طریق متفاوت برای نصب قالب در PrestaShop چه می باشد؟
کشف کردن قالب مطلوب به چه شکل میباشد؟
PrestaShop چه است؟
PrestaShop یک پلتفرم منبع گشوده میباشد که در سال ۲۰۰۷ و باهدف بسط تجارت الکترونیکی، عرضه شد. این پلتفرم مجانی بوده و برای بارگیری و به کارگیری در دسترس مردم قراردارد. اگرچه این بدان معنا وجود ندارد که PrestaShop یک شیوه‌ حل تماما بدون‌پول میباشد. در صورتی تمایل به به کارگیری از آن دارید، احتمالا برای گسترش تجارت الکترونیکی خویش نیاز به خرید بعضا از پلاگین‌ها، ماژول‌ها و احتمالا قالب‌های (در بعضی مورد ها لاکچری) آن دارید.

اما به کار گیری از قالب پیش‌فرض، هیچ اختلال و خللی برای به کار گیری شما از PrestaShop جهت تارنما دکان اینترنتی دلخواه شما، ساخت نخواهد کرد، ولی از‌آنجا که احتمالا شما نیز در کسب‌وکار خویش در حالا رقابت با سایرین در فضای آنلاین می باشید، نیاز به خصوصیت‌های بصری و پباده سازی مختلف و خاص خویش دارید. با این عمل خواهید توانست با “سفارشی‌سازی” ظواهر وب سایت خویش، به طرز اثر گذار‌تری به جذب کاربر و مشتری بپردازید.

در‌این مقاله، با فراگیری نصب قالب در PrestaShop با شما یار و همدم خوا‌هیم بود. توضیح این‌که دیگر موردنیاز وجود ندارد نگران نصب اپلیکیشن‌های FTP مانند FileZilla باشید، چون این سیستم به‌تنهایی کارکشته به افزودن این موردها خواهد بود.

یادگرفتن نصب قالب در پرستاشاپ PrestaShop
برای نصب قالب در PrestaShop ، از داشبورد مدیر به نصیب Preferences رفته و بر روی مورد “Themes” کلیک فرمایید.

 

ورود به منوی پیکربندی برای نصب قالب در PrestaShop

در پی نصب قالب در PrestaShop ، بر روی آیتم “Add new theme” در نوار ابزار بالا کلیک نمائید.

 

وارد نمودن نشانی پوشه قالب برای نصب در PrestaShop

چهار طریق گوناگون برای نصب قالب در PrestaShop چه است؟
کشف کردن و اضافه کردن پوشه از رایانه فردی خویش
وارد نمودن ایمیل یا این که URL قالب تازه در نصیب مرتبط با آن
وارد کردن فولدر با یاری FTP یا این که پروتکل انتقال فولدر
ساختن قالب بوسیله خویش، که به پاره ای مهارت در سطح توسعه یافته برای بسط اینترنت احتیاج دارااست.
ولی کلیات نصب قالب در پرستاشاپ نسبتاً در هر چهار شیوه، شبیه یکدیگر می باشند که در‌این فراگیری به جهت آسانی و سهولت بیشتر طرز اولیه، به نصب قالب از روی کامپیوتر فردی خویش می پردازیم. پلتفرم PrestaShop دارنده طرح‌ها و قالب‌های زیبای فراوانی برای گزینش میباشد. برخی از این قالب‌ها مجانی و بعضا نیز نیازمند پرداخت هزینه میباشند. شما میتوانید با کاوش در Google با استعمال از عبارت “قالب بدون پول PrestaShop”، قالب‌های مجانی مطلوب زیادی پیدا نمائید. صرفا درخصوص منبع، توجه داشته باشید و مطمئن گردید که پوشه‌های رسمی را دانلود میکنید.

آنگاه برای کاوش در کامپیوتر خویش، بر روی دکمه “Add File” کلیک فرمایید. قالب متبوع می بایست با فرمت ZIP باشد، و در غیر این شکل کار کشته به ادامه و نصب آن نخواهید بود.

 

گزینش پوشه قالب برای نصب در PrestaShop

بعد از اضافه کردن فولدر قالب از کامپیوتر خویش، بر روی دکمه “Save” در بخش تحت سمت راست کاغذ کلیک نمایید.

 

نصب قالب در PrestaShop

درین مرحله از نصب قالب در PrestaShop ، بعداز لود برد آمیز پوشه قالب، به برگه Theme گشوده خواهید گشت. حالا به ذیل ورقه بروید و در قسمت با تیتر “Select a theme for the “store name” shop” قالب متبوع خویش را جهت اعمال، گزینش فرمایید.


دکان ساز کشور‌ایران‌هاست
یک راه‌حل آسوده، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

مغازه آنلاین فعال سازی فرمایید


تعیین قالب نصب گردیده برای فعال سازی در PrestaShop

به عبارتی‌طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، یک قالب تازه با تیتر “Minimal” درین نصیب وجود دارااست.

قالب نو را گزینش فرمایید و بعد با ظواهر شدن پیام “Use this theme” بر روی آن کلیک نمائید تا قالب متبوع فعال گردد.

 

فعا­لسازی قالب نصب گردیده در PrestaShop

در بعضی موردها نصب قالب  در پرستاشاپ ، بعضا از این قالب‌ها برای سعی صحیح و یا این که بهتر، یار با پلاگین‌ها یا این که ماژول‌های خاص خویش، ارائه میگردند. در برگه “Modules to Install” میتوانید هر کدام از آن‌ها‌را به دلخواه گزینش نموده و سایر را، غیرفعال نمایید. همینطور میتوانید ماژول‌ها و پلاگین‌ها را به به عبارتی شکل که می‌باشند نگه‌دارید. بعد از انجام پیکربندی متبوع و آمادگی در‌این مرحله، بر روی دکمه “Save” در نصیب تحت سمت راست ورقه کلیک فرمایید.

 

ذخیره تغییرات بعداز نصب قالب در PrestaShop

در‌این قدم از نصب قالب در PrestaShop اجزای موردنیاز برای قالب خاص شما نصب شود. درین نمونه آموزشی، ما پیام اخطاری اخذ کردیم که بایستی اندازه تصاویر را متناسب با طرح تازه، تغییر و تحول دهیم. این موضوع بدین برهان میباشد که قالب‌های متفاوت اکثر اوقات بعدها تمجید گردیده متفاوتی برای تصویر دارا‌هستند. ولی از‌آنجا‌که این پروسه نصب، جدید میباشد، نیاز به نگرانی و رفع مورد خاصی وجود ندارد.

حالا بر روی دکمه “Finish” در زیر برگه کلیک فرمائید.

 

اتمام پروسه نصب قالب در PrestaShop

قالب تازه شما برای فردی سازی مانند افزودن لوگو و بقیه موردها دلخواهتان فراهم میباشد.

راه اندازی یک مغازه آنلاین یک کدام از دوستداشتنی‌ترین طرق کسب درآمد آنلاین میباشد. با داشتن بستر مطلوب بازاریابی و گروه‌ای از کالاهای کیفیت عالی، میتوانید به‌راحتی یک وب سایت برنده بسازید.

یافت کردن قالب مطلوب به چه شکل میباشد؟
شاید یافتن قالب متناسب با نیازهای شما، یکی‌از سخت ترین قسمت‌های پیکربندی PrestaShop باشد. پس نخست مطمئن گردید که قالب متبوع با ورژن اپلیکیشن شما سازگار میباشد و نیز متناسب با قضیه کار مغازه اینترنتی شما میباشد. اما به خیال و خاطر داشته باشید که اکثری از قالب‌ها، با اشکال مختلفی از آیتم‌های سفارشی‌سازی در دسترس میباشند.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت: 22:10


خصوصیت های ساخت وب سایت فروشگاهی
یک تارنما فروشگاهی، برای آن که بتواند اعتماد و اطمینان یوزرها خویش را جلب نماید، طراحی سایت آموزشی بایستی دارنده مشخصات و امکان هایی باشد. برخی از خصوصیت های اصلی ساخت وب سایت فروشگاهی عبارتند از :

خصوصیت اولیه – ساخت وب سایت فروشگاهی به طور ریسپانسیو
در سال های اخیر، شاهد بسط چشمگیر به کار گیری از تلفن های یاروهمدم هستیم. این زمینه سبب روی آوردن طراحان اینترنت به ساخت سایت ریسپانسیو (عکس العمل گرا) شده‌است. یوزرها اینترنت بیشتر از تلفن های یاروهمدم یا این که تبلت ها به کارگیری می نمایند و شغل های اینترنتی خویش را از این شیوه انجام می‌دهند. به همین ادله، ساخت سایت متناسب با صفحه ها تلفن همراه یا این که تبلت اهمیت یافته میباشد. طراحی وب سایت ریسپانسیو بر روی تجربه استفاده کننده تاثیر میگذارد و موجب می گردد مخاطب دوران بازه زمانی بیشتری را در وبسایت سپری نماید. الگوریتم های موتور جستجوی قادر گوگل بسیار هوشمند و آپ دیت می‌باشند و به وب سایت های ریسپانسیو یا این که گوشی فرندلی، امتیاز مثبت میدهند و سبب بهبود سکو آن وبسایت می گردند.

خصوصیت دوم – پیاده سازی تکنیک های seo و سئو وبسایت در طراحی وب سایت فروشگاهی
رعایت اصول بهینه سازی در طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار اهمیت دارااست و منجر بهتر چشم شدن مغازه اینترنتی به وسیله یوزرها اینترنت میشود چون آن را از روش موتورهای کاوش سریع خیس می‌یابند. باصرفه بودن تارنما فروشگاهی به ارتقا جايگاه صفحه ها تارنما امداد متعددی می نماید. از سایر تکنیک های بهینه سازی در طراحی وب، ارتقا سرعت لود محتوای تارنما میباشد که‌این آیتم، دسترسی سهل و در کمترین بازه یوزرها به صفحه ها وبسایت را آماده می نماید.

خصوصیت سوم – طراحی وب فروشگاهی جالب و امروزی با گرافیک بالا
پژوهش ها صورت گرفته روی خلق یوزرها تارنما نشان می‌دهد که یوزرها در اولِ ورود به یک تارنما، به گرافیک و پباده سازی آن عکس العمل نشان میدهند و گرافیک امروزی و دیدنی می‌تواند دقت آن‌ها را به خویش جلب نماید و منجر ماندگاری بیشتر ایشان در تارنما گردد. استعمال از تصاویر کیفیت بالا، دیدنی و متناسب با مسئله وب سایت روی کیفیت گرافیکی و ظواهر وبسایت بسیار مفید میباشد. رنگ ها نیز در طراحی وب مخاطب پسند نقش مهمی دارا هستند و طراحان اینترنت بایستی علم موردنیاز در روانشناسی رنگ ها برای طراحی وب سایت را داشته باشند.

خصوصیت چهارم – دکورا سیون تولیدها در ساخت وب سایت فروشگاهی
دکورا سیون محصول ها یک وبسایت فروشگاهی نباید یکنواخت باشد؛ به نحوی که مخاطب تمایلی به دیدن آنها نداشته باشد و وب سایت را رخنه‌ نماید. دکورا سیون تولید ها را بایستی به طوری انجام اعطا کرد که تنوع کالا در آن چشم گردد. یعنی مخاطب می بایست هنگام بازدید از تارنما فروشگاهی، با طیف وسیعی از تولیدها رو به رو گردد تا حس خستگی و یکنواختی نکند. می اقتدار تولیدات دیدنی و لبریز فروش را در کاغذ اساسی وب سایت قرار بخشید تا اعتنا استفاده کننده را بیشتر جلب نماید.

خصوصیت پنجم – درج خصوصیات فنی و جزئیات بی نقص محصول ها دکان
یوزرها به قصد کسب داده ها مایحتاج در رابطه محصول ها آیتم نیازشان به وبسایت های فروشگاهی مراجعه می نمایند و تا داده ها ما یحتاج را در رابطه آن‌ها ندانند، به خرید مبادرت نمی‌کنند. معمولا اشخاص رغبت دارا‌هستند تولیدها با برندهای گوناگون را با یکدیگر مقایسه نمایند و جزئیات بدون نقص در رابطه آن‌ها را بدانند. پس یک تارنما فروشگاهی می بایست داده ها فنی و بقیه جزئیات را در پایین هر جنس درج کند و قابلیت مقایسه یک سری فرآورده با یکدیگر را نیز مهیا نماید.

خصوصیت ششم – سبد خرید و شیت پرداخت
تولیدات بایستی به نحوی در وبسایت قرار گیرند که مخاطب نیاز داشتن آن کالا را در خویش شم نماید و به خرید آن مال ترغیب گردد. مخاطب بعد از مشاهده مال، می بایست بتواند به راحتی و با اطمینان خیال و خاطر توصیه خویش را تثبیت نماید و پروسه خرید را طی نماید. امکان افزودن جنس به سبد خرید و اتصال به درگاه پرداخت می بایست در دسترس مخاطب باشد و در درون وب سایت در‌پی آن نگردد.

خصوصیت هفتم – امتیاز دهی و حق تقدم بندی تولیدات
یکی خصوصیت های اصلی وبسایت های فروشگاهی، امتیاز دهی به تولیدها بوسیله یوزرها (خریداران) و نظردهی در رابطه تولید ها میباشد. یوزرها یک وبسایت فروشگاهی می بایست بتوانند ایده ها خویش در رابطه هر جنس را ذیل آن کالا درج نمایند تا یوزرها دیگر نیز پیش از خرید، این ایده ها را ببینند و تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 20:32

 
 
4.قالب ها ی فراهم ی وبسایت، بضاعت و توان شما در عمل با تارنما ها را محدود می نمایند
 
در حالتی‌که که از قالب های فراهم و بدون‌پول تارنما به کار گیری کنید با اعتنا  طراحی سایت آموزشی    به واحد سنجش به کار گیری بالای این قالب ها برای طراحی سایت به دلیل بدون‌پول بودن ممکن میباشد این قضیه به مارک سازی شما لطمه وارد کند و استفاده کننده شم کند که شما مارک ضعیفی دارید که از قالب های عادی وبسایت به کارگیری مینمایید و همینطور قالب های فراهم تارنما معمولا کیفیت پایینی دارا‌هستند که‌این موضع نیز ممکن میباشد سبب ساز عدم اعتماد یوزرها شما به تارنما شما شود. به خیال و خاطر داشته باشید معمولا قابلیت و امکان تغییر و تحول ظاهرا قالب های فراهم وبسایت یا این که نیست و یا این که قابلیت و امکان تغییرات بسیار محدود خواهد بود. پس بهتر میباشد که از نخست برای تعیین طرح متبوع وب سایت خویش وقت کافی بگذارید و در شرایطی که به تاءمل تغییرات در طرح قالب فراهم متبوع خویش می‌باشید، قابلیت انجام آن را از طراح وبسایت قالب بپرسید.
 
 
 
 
 
 
 
5.کدهای جان دار در تارنما، سبب گیرایی و جذابیت وب سایت از نگاه موتور کاوش میشوند
 
شما می‌توانید با هر ترفندی هم که گردیده، اینترنت سایتی منحصر به فرد بفرد برای خویش پباده سازی فرمایید. البته آیا فرقی نمی نماید مخاطبین و بازدیدکنندگان چه نوع تجربه کاربری از تارنما شما کسب نمایند؟
 
طراحان تارنما معتقدند وجود کدهای منحصر در هر سایتی، منجر می‌شود یوزرها خیلی سریع خیس با کلید واژه و کلمه های منحصربه‌فرد وارد سایت شما شوند و این خویش سبب ساز ارتقا ترافیک وبسایت گردد. طریق رمزنگاری وبسایت، حتی بر لیست بندی موتور کاوش و یا این که عنا وین هر سرفصل تاثیر بسزایی دارااست. seo موتورهای کاوش، روشی ایده آل برای مرتبه بندی و ارتقا ترافیک وبسایت خواهد بود و این دستور فقط با کد گذاری های اختصاصی بفرد وبسایت شما قابلیت پذیر می‌باشد. این وظیفه طراحان و بسط دهندگان سایت میباشد که برنامه ای متناسب با هدف ها سایت و تطبیق کلمه و واژه های کلیدی با موتورهای کاوش گزینش کنند.
 
 
 
 
 
 
 
6.تصاویر و ویدیوهای گوناگون میتوانند تاثیر مثبت یا این که منفی بر سایت شما داشته باشند
 
نحوه برقراری رابطه یوزرها و مخاطبان با محتوای بصری تارنما بسیار گوناگون با محتوای متنی میباشد ، هر تصویر علاوه بر این که نسبت به متن بیشتر جلب دقت می نماید می تواند محتوا را در حجمی معدود و بازه برهه زمانی محدود‌تری به کاربر اینترنت سایتتان منتقل نماید ، تاثیرگذاری و تثبیت در افکار بوسیله تصاویر مو جود در سایت با نوشته ها قابل قیاس وجود ندارد. در حالتی‌که تصاویر وسعت بالایی داشته باشند بر روی بارگذاری شدن وبسایت تاثیر گذار خواهد بود به طوریکه طبق تحقیقاتی که انجام یافته میباشد در شکل دیر بارگذاری شدن وبسایت بیشتر از ۵ ثانیه از هر ۴ استفاده کننده ۱ مخاطب سایتتان را از دست خواهید بخشید به این ترتیب عملکرد نمایید که تصاویر کیفیت خوب ولی با وسعت معدود در وبسایت خویش قرار دهید.
ساخت‌و‌ساز عکس بخشی از ساخت محتوا میباشد و گزینش هوشمندانه آن در seo اصلی میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
7.تفاوت های اکثری فی مابین طراحی وب ریسپانسیو و گوشی پسند وجود دارااست
 
سایت های ریسپانسیو برای یوزرها تلفن های هوشمند و یا این که تبلت ها به خیر کارایی دارا‌هستند. طراحی سایت به طور ریسپانسیو شایسته ترین آیتم ممکن برای تعیین میباشد. چون شما با طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو می­توانید محتوای نو وبسایت خویش را به آسانی در دسترس یوزرها قرار دهید و صرفا یکبار هزینه می­ نمائید. ولی در نرم‌افزار تلفن همراه شما می بایست بیشتر هزینه نمایید و یا این که یک اپ نویسی گزینش فرمایید که هم بر IOS و هم بر Android  مسلط باشد البته همچنان همگی ی موبایل های هوشمند را پشتیبانی نکرده اید (بلک بری، نوکیا و..). اپلیکیشن تلفن همراه نیز خالی از لطف وجود ندارد  برای مثال مزایای اپلیکیشن گوشی این میباشد که استفاده کننده حتی فارغ از اتصال به وب می­ تواند از محتوای شما به کار گیری نمایند. همینطور در اپلیکیشن های گوشی می بایست مرتبا نسخه تازه نرم افزار ی خویش را در دسترس یوزرها قرار دهید.
اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 22:45


CSS
CSS دومی زبانهای متمایز جلویی میباشد و همینطور یکی آنهایی میباشد که هر نرم افزار نویسی جلویی بایستی در آن به سرقت رسد. کد CSS  طراحی سایت آموزشی  درباره با HTML به کارگیری میگردد. در حالی که HTML به ورقه اینترنت می گوید چه محتوایی برای اکران داراست، CSS به کاغذ اینترنت می‌گوید چه گونه محتوای اکران داده خواهد شد – این یک گویش “یک ظواهر پباده سازی گردیده” میباشد.CSS نقش مهمی در تعریف‌و‌تمجید گسترش دهنده اینترنت داراست، به ویژه درباره با بسط دهندگان جلویی.

JavaScript
گسترش دهندگان اینترنت چه عمل میکنند؟بخش اعظمی از گسترش دهندگان اینترنت گویش اپلیکیشن نویسی مانند جاوا یا این که HTML را می‌گیرند و از آن برای تولید یک جزء از یک تارنما استعمال می نمایند. گسترش دهندگان جاوا اسکریپت هیچ وقت مختلف نیستند، مگر اینکه محتوای بسیار خاصی ساخت‌و‌ساز نمایند.

دقیقا کدام گویش یک کدام از بسط دهندگان اینترنت میباشد؟
بیشتر توسعه و گسترش دهندگان جاوا اسکریپت در جلوی سایت عمل می نمایند. آنان قطعه های کوچکی از کد جاوا اسکریپت را ساخت‌و‌ساز می نمایند که تارنما شما پاسخگو، تعاملی و جالب برای بازدیدکنندگان شماست. این جمله‌ها جاوا اسکریپت اکثر زمان ها در کد منبع HTML برای یک تارنما درنظرگرفته شده میباشد.

درصورتی که چه به صورت سنتی یک گویش جلویی بوده و یکی آن‌ها برای هر گسترش دهنده ی جلویی برای یادگیری اصلی میباشد، جاوا اسکریپت به صورت فزاینده ای برای بسط ی پسزمینه نیز دوست داستنی میباشد. اکثری از توسعه و گسترش دهندگان جلویی به جهت علم آن ها از جاوااسکریپت، عمل خویش را تحت عنوان توسعه و گسترش دهندگان بی نقص پیدا می نمایند، به این مضمون‌ که به کار گیری و محبوبیت آن تخت‌گاز در درحال حاضر ارتقاء میباشد.

 

طراحی وب سایت- Web Developer


php
از دید تاریخی، پی اچ پی بر تعاریف آنچه که یک بسط دهنده اینترنت میباشد، پیروز میباشد. شناخته گردیده تحت عنوان گویش وب، اینک در برخی از صورت در بیشتراز ۸۰٪ از وبسایت های مو جود به کار گیری می‌شود. در صورتی‌که چه آن را به آرامی در محبوبیت کاهش می‌یابد، PHP هنوز هم یک لهجه عالی برای هر توسعه و گسترش دهنده اینترنت عقب آخر برای یادگیری میباشد.

phpبسیار راحت میباشد برای یادگیری و بسیار راحت برای به کار گیری، که منجر میگردد آن را بسیار دوستداشتنی برای تازه کار back-end بسط دهندگان. این بسیار دوستداشتنی میباشد در تارنما های کوچک تشکیل‌شده در سیستم استدلال مانند وردپرس و یا این که Wix، و بخش اعظمی از زمان های فعالیت آزاد برای بسط دهندگان PHP وجود دارااست.

جاوا:
آخری گویش در لیست ما، جاوا، نصیب بزرگی از بسط دهندگان اینترنت میباشد. این یک لهجه سابق میباشد و برای گونه های متفاوت نرم‌افزار نویسی گزینه به کارگیری قرار میگیرد. از یک واحد سنجش توسعه و گسترش اینترنت، جاوا برای ساخت و ساز اپ های کاربردی پاسخگو و قابل مقیاس پذیر میباشد که برای پباده سازی سایت پاسخگو و سریع به کار گیری میگردد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 96 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 8:20


اولی موضوعی که در کمپانی همیار گسترش به طور به طور کامل ماهر برای وبسایت آموزشی شما انجام می‌شود گرافیک و رابطکاربری قشنگ میباشد، که از اهمیت طراحی سایت آموزشی   بالایی شامل است. زیرا اشخاص با ورود به تارنما آموزشی شما او‌لین موضوعی که به آن اعتنا میکنند رابط کاربری سایت شماست. و در‌صورتی‌که سایت شما از رابط کاربری ضعیفی برخوردار باشد سریعا آن تارنما را شکاف میکنند و به وبسایت آموزشی بعدی مراجعه میکنند. یکی از دیگر از نکاتی کهما در همیار بسط به آن دقت می کنیم سئواستاندارد برای سایت آموزشی شماست. با اعتنا به زیاد شدن تارنما های آموزشی، وبسایت شما بایستی از بهینه سازی خیر برخوردار باشد تا بتوانید مخاطبان را به سمت تارنما خویش بکشانید.

مزایای ساخت سایت آموزشی
در طراحی وب سایت آموزشی خصوصیت های بخش اعظمی مطرح میباشد. از آن موقع که دیگر نحوه های سنتی فراگیری با بحران هایی مانند: بالا بودن هزینه، نداشتن وقت و… واکنش کرد. علم آموزان به یادگرفتن های مجازی روی آوردند. وبسایت ها با اعتنا به نوع مصرف و کاربردی که دارا‌هستند دارنده خصوصیت های بخش اعظمی میباشند که برخی از آن مزایا ها در کمپانی همیار گسترش به طور تحت میباشد: ارزش طراحی وب آموزشی بسیار مقرون به صرفه میباشد.این نوع وبسایت ها به طور کامل عکس العمل گرا می‌باشند و میتوان آن‌ها را در هر کاغذ نمایشی به اکران درآورد. یکی از دیگر از مزایای ساخت وب سایت آموزشی داشتن پروفایل کاربری میباشد که‌این خصوصیت برای علم آموز و معلم تفاوت داراست.مهمترین خصوصیت در یک تارنما آموزشی داشتن رابط کاربری بالا که منجر می گردد که مخاطبان بخش اعظمی به سمت سایت شما بیایندو خیلی خصوصیت های دیگر که ما در همیار توسعه و گسترش برای شما به طور به طور کامل ماهر انجام خوا هیم بخشید.

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 96 تاريخ : جمعه 14 آذر 1399 ساعت: 4:57


از آنجایی که پباده سازی طراحی سایت آموزشی  یک وب سایت استاندارد کاری تخصصی بوده و فقط به وسیله اشخاصی پیش کسوت و دارنده دانش و علم دراین مورد میسر خواهد بود، به همین جهت اکثری از اشخاص به موسسه ها طراحی وب سایت برای ساخت و ساز و پیاده سازی وبسایت مایحتاج خویش مراجعه می نمایند. البته هزاران کمپانی و طراح در این باره وجود داراست که ما نمی دانیم به چه کسی خواهیم توانست اعتماد کنیم و می بایست کدامیک را برگزینیم. این قضیه به معیارها و پارامتر های مختلفی بستگی داراست که در‌پی نوشته‌ی‌علمی به یک‌سری مثال از این معیارها اشاره خوا‌هیم کرد:

account_balance_wallet
جواز طراحی سایت:
یک کمپانی دارای اعتبار می بایست دارنده جواز انجام ساخت سایت از سازمان نظام صنفی رایانه ای و یا این که شورای عالی انفورماتیک باشد. نکته دیگری که بایستی به آن اعتنا فرمائید تاریخ اعتبار جواز کمپانی است، مسلما صادر شدن جواز مستلزم داشتن مدارک اکثری میباشد که اثبات می نماید کمپانی طراح تارنما دارنده جواز دارای اعتبار میباشد. کمپانی ساخت سایت ابر آی تی نیز از جواز عمل در حوزه طراحی وب برخوردار است.

assignment_tued_in
سوابق کاری کمپانی:
برای هر شرکتی در موضوع ساخت سایت سوابق و تجربه دو دلیل بالا رفتن توانمندی ارائه سرویس ها خواهد بود، تجربه یکی‌از مهمترین فاکتورها در پباده سازی و seo تارنما هست. کمپانی ساخت وب سایت ابر آی تی نیز از یک سری سال سوابق و تجربه فراوان درباره‌ی طراحی وب و seo تارنما برخوردار هست.

web
تعداد و کیفیت تارنما های پباده سازی گردیده:
یکی‌از میزان های اساسی در گزینش کمپانی طراحی وب قادر است تعداد وب سایت های پباده سازی گردیده و کیفیت آن‌ها باشد، این مورد شایسته ترین شیوه برای درک کردن واحد سنجش توانمندی یک کمپانی است. به طبع پیش از توصیه تارنما به طراح مثال شغل های قبل ایشان را مشاهده و تحلیل فرمایید و از شرایط پروژه هایی که تا قبل از این انجام داده اند با خبر گردید. کمپانی طراحی وب سایت ابر آی تی بیش تر از چند سال سوابق در مورد طراحی وب، نرم افزار نویسی و seo گونه های وب سایت ها داشته و دارنده مثال شغل های اکثری نیز هست.

card_travel
مراجعه به محل کار کمپانی طراح:
به دلیل شناخت بیشتر با کمپانی ساخت سایت سفارش میکنیم دست کم یک توشه هم که گردیده به دفتر طراح تارنما مراجعه کرده و از حالت کارمندان و امکانات کمپانی ساخت وب سایت آگاه گردید. از این نحوه به وسیله رابطه حضوری با طراح وب سایت کل جنبه های نامفهوم کمپانی طراح و اشخاصی که بر روی سایتتان فعالیت می نمایند برای شما آشکار میشود.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 4:33


ترافیک وب سایت طراحی سایت آموزشی   به معنای بازدید وب سایت وجود ندارد. اشخاص بخش اعظمی مبتلا این غلط میگردند

که ترافیک وب سایت را به عبارتی بازدید سایتها می‌دانند البته می بایست ذکر کرد ارتقا بازدید سایتها

در ارتقا ترافیک وب سایت تاثیر دارااست.

ترافیک سایت به معیار تبادل داده ها در میان استفاده کننده و وب سایت گفته می‌گردد.

از جمله معیار آپلود ، دانلود عکس یا این که فیلم و…

ممکن میباشد سایتی تعداد بازدید کنندگان متعددی داشته باشد ولی ترافیک وب سایت پایینی را دارا باشد.

ارتقا ترافیک وبسایت برای seo اثر گذار میباشد چون در معنای اثر گذار بودن وبسایت شما برای یوزرها و بازدید کنندگان میباشد.

بهینه سازی وبسایت : ترافیک وبسایت

چه طور ترافیک تارنما را ارتقا دهیم
برای ارتقاء ترافیک ساییتان ، ۱۱ آیتم چون را که مبنی بر تجربه تعدادی ساله مجموعه ایرانیان به یاد ماندنی

به دست آمده میباشد را سفارش میکنیم :

۱- در صدر برای ارتقاء ترافیک وبسایت می بایست سایتی با پباده سازی خوب و گرافیک مطلوب داشته باشید.

رنگ ها و عکس هاس تارنما در جذب کاربر و ماندگاری آن تاثیر می‌گذارد همینطور سایتی که به طور صریح

و منظم باشد خیر در هم و غیر منظم.

۲- محتوای تارنما مهم‌ترین اصل برای ترافیک تارنما میباشد. این که وب سایت شما مطالب اثر گذار و بروزی ارائه دهد

که مطابق نیاز استفاده کننده باشد و هرروز مطالب تازه درج می نماید تا مخاطبان پیشین را از دست ندهد.

۳- با تحلیل وب سایت ، صفحه ها و لغت ها کلیدی دوست داستنی یوزرها را پیدا فرمایید و برای آن‌ها برهه زمانی و انرژی بیشتری بگذارید.

واضح میباشد که‌این موضوعات برای یوزرها حذابتر بوده میباشد.

۴- در مطالب وب سایت از خوانند‌گان پرسش بپرسید و از آنان بخواهید نظراتشان را درج نمایند.

لحاظ سنجی و عمل یوزرها در وبسایت ترافیک وب سایت را ارتقاء می‌دهد.

۵- پست الکرونیکی یوزرها را از روش های مختلفی اخذ نمایید و خبرها نو سایتتان را برای آن ها ارسال نمایید

برای این فعالیت به طبع در بخش امضا پست الکرونیکی خویش ، نشانی سایتتان را درج نمایید.

۶- در تالارهای گفتگو و انجمنها کمپانی نمائید و مطالب مفیدی را پست فرمایید.

در انتهای مطالب خویش نشانی وبسایت را تحت عنوان منبع درج فرمائید.

۷- در شبکه های مردمی عضو گردید و به تکثیر محتویات وب سایت بپردازید

و از مخاطبان بخواهید به وب سایت شما مراجعه نمایند برای ترغیب آنان بدین عمل میتوانید

مزاییایی مانند تخفیف و یا این که پاداش در لحاظ بگیرید.

۸- تبلیغات اینترنتی انجام دهید . در سایتهای دیگر که مربوط به مسئله وب سایت شما میباشند

تبلیغ وب سایت خویش را درج نمائید و از سایتها بخاهید آنان در تارنما شما پست مهمان قرار دهند .

۹- تبلیغات غیر اینترنتی را فرموش نکنید. درج نشانی وبسایت در بروشور ها ، کارت ویزیت و کاتالوگ ها فراموش نشود.

۱۰- تبادل پیوند با سایتهای مربوط به وبسایت خودتان انجام دهید.

۱۱- عمل در وب لاگ خودتان به ترافیک وبسایت شما یاری می نماید.

تماس با ما

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 88 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 15:57


چه از دید مخاطب، چه طراحی سایت آموزشی   از نگاه هر موتور جستجویی، طراحی وب سایت اهمیت متعددی دارااست. پژوهش ها بسیار متعددی وجود دارا هستند که نشان میدهد، نمای اولین که استفاده کننده از طراحی وب سایت اخذ نموده است، ۹۴ درصد لحاظ آخری وی در رابطه تارنما را تشکیل می دهد.

پباده سازی یا این که کدنویسی هر آن چیزی که مرتبط با پباده سازی وب سایت میباشد مرتبط با Front-end میشود . در واقع یک طراح اینترنت یا این که یک Front End Developer، کسی میباشد که چیزی را پباده سازی می‌نماید که مخاطب می بیند.

Front-End برنامه ای را که طراح UI و UX پیاده سازی نموده است، تبدیل به حقیقت قابل تعامل می‌نماید، Navigation یا این که راهبری دربین صفحه ها، همه دکمه ها و منو ها و به صورت کلی هر چیزی که روی وب سایت قابل مشاهده میباشد، فرایندی بسیار پرچالش و اما هزینه بر میباشد که توسعه و گسترش دهنده فرانت – اند آن را به آخر میرساند.

برای مثال در یک شیت نام نویسی بی آلایش مانند تصویر تحت، تعداد مکان خالی و یک دکمه می بینیم، که سازه بر تشخیص طراح UI و UX بایستی به طور ذیل قرار می‌گرفتند.

طراحی وب سایت
یک فرم نام نویسی در ساخت سایت via avian rizky on dribbble.com


عامل ها اساسی مؤثر بر هزینه طراحی سایت درین مرحله عبارتند از:
پباده سازی ریسپانسیو یا این که کنش گرا
وجود صفحه ها یا این که نصیب هایی برای اکران منقطع در گوشی
تعداد صفحه های وب سایت
وجود محتوای تعاملی دربرگیرنده تصاویر همدم با افکت، انیمشن و افکت های ویدیویی
مخارج توسعه و گسترش Front-End میتواند از برهه زمانی ۴۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰دلار و فراتر متغیر باشد.

بسط Back-End یا این که بک اند در ساخت سایت چه نقشی داراست؟
در نمونه نام نویسی که در نصیب فرانت اند دیدیم، سوای Back-End هیچ اتفاقی بعد از تایپ نام و کلیک بر روی دکمه نام نویسی نمی افتد. Back-End به عبارتی چیزی میباشد که سبب می‌گردد داده های ورودی به سرور بروند، جایی ذخیره شوند و در غایت شما‌را تحت عنوان یک مخاطب نو تثبیت نمایند.

Back-End، مغز هر اینترنت سایتی میباشد که کل مراحل های آن را مشخص و معلوم می‌نماید. شیوه تعامل عنصرها متفاوت در وبسایت، رابطه معنایی در میان صفحه ها، جنبش داده دربین بخشها و هر چیزی که به کار یک تارنما معنی و قابلیت میدهد، به وسیله بک اند وبسایت انجام می ‌خواهد شد. با این اوصاف طبیعی میباشد که نصیب بزرگی از بها طراحی وب سایت را، مخارج بک اند تشکیل می دهند.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 5:11


تارنما ها باتوجه به هدفی که برای طرح ریزی و پباده سازی میشوند ، می بایست تجهیزات و خصوصیت های خاصی را در مشت صاحبان و بازدیدکنندگان وب سایت قرار دهند، پیرو به معرفی و محاسبه بعضی از تجهیزات طراحی سایت آموزشی   ساخت وب سایت فروشگاهی میپردازیم، با اینتن همپا باشید:

1- آلبوم تصاویر در مورد های متعدد

2- ساخت و ساز صفحه های و ذیل منو های بی غایت

3- بارگذاری شدن سریع صفحه های

4- معرفی تولید ها و سرویس ها ، به یاور فروش ویژه یا این که فوق العاده

5- قابلیت و امکان ساخت و ساز اسلاید نمایشی و اکران بهتر تولیدات مارک و برتر

6- پنل بدون‌پول ارسال اس ام اس انبوه و تبلیغاتی

7- رزومه کمپانی و هر آنچه که دوست دارید اشخاص درباره با شما بدانند.

8- به کار گیری از نقشه ی گوگل در ساخت وب سایت فروشگاهی

9- فعال‌ساز‌ی قسمت نظرسنجی و دعوا دررابطه با محصولی خاص

10- سیستم آمارگیری جامع و ظریف

11- مدیر آسوده و کاربردی وب سایت

12- سیستم اعطای نماینگی و یا این که شعبه

13- فعال‌سازی سالن گفتگو

14- سیستم خبر خوان وب سایت

15- آگهی موجودی انبار و اعلام هشدار در شکل مجموع شدن جنس خاص

16- سیستم توسعه یافته مدیر فروش و رابطه مشتریCRM (سرویس ها پس ازفروش ، استعلام گارانتی و.. )

17- ساخت وب سایت دو زبانه و یک‌سری زبانه

نکاتی که در پباده سازی دکان اینترنتی بایستی به آنان دقت کرد
بکارگیری و به کارگیری از این نکات در پباده سازی دکان اینترنتی سبب می‌شود موتور های کاوش وب سایت شمارا شل خیس شناخته و پرورش سریعی در نتیجه ها کاوش ها داشته باشید:

ساخت وب سایت ریسپانسیو
ساخت سایت ریسپانسیو (طراحی وب عکس العمل گرا = طراحی وب گوشی) امروزه به یک کدام از لازمات در ساخت وب سایت تبدیل گردیده و از آنجایی که در حدود 70 درصد اینترنت گردی ها از روش تلفن های هم پا هوشمند و تبلت ها شکل می پذیرد ، شما با داشتن یک وب سایت سازگار با گوشی ، به بازدید کنندگان خویش این قابلیت و امکان را می دهید که در هر مقطع و مکانی با به کارگیری از تبلت و یا این که موبایل خویش وارد وب سایت گردیده و عملیات خرید را به راحتی در آنجا انجام دهند، ریسپانسیو بودن وبسایت ها علاوه بر بازدید کنندگان برای موتور های کاوش نیز اساسی بوده و جدیدا به یکی‌از ترازو های سکو بندی وب سایت ها در حاصل کاوش شده‌است.

seo وب سایت فروشگاهی
ساخت وب سایت مبنی بر بهینه سازی

کمپانی ساخت سایت لیزارد اینترنت به کار گیری از استاندارد های ساخت سایت و طراحی وب مبتنی بر اصول بهینه سازی ، وب سایت شما‌را با الگوریتم های موتور های کاوش سازگار کرده و خزنده های این موتور های کاوش تارنما فروشگاهی شما و تولید ها آن را ریلکس خیس شناسایی می نماید، با ساخت سایت مبنی بر seo وب سایت شما مرتبه تارنما شما در حاصل کاوش روز آپ دیت کاهش پیدا کرده و عملیات seo و سئو وبسایت سریعتر ، ریلکس خیس و با هزینه ی کمتری شکل می پذیرد. با بکار گیری تکنیک بهینه سازی ، وبسایت شما در مرتبه های در آغاز حاصل کاوش قرار گرفته و از این شیوه موتور های کاوش تبدل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی وبسایت شما میشوند.

آرم اعتماد الکترونیک
علامت اعتماد الکترونیک در طراحی وب سایت فروشگاهی

یکی‌از گرفتاری های اساسی وبسایت های فروشگاهی ، جلب اعتماد مشتریان در فضای مجازی میباشد و کلاهبرداری های انجام یافته در دنیای وب سبب گردیده بازدید کنندگان و اشخاص اعتماد یه خرده به دکان های اینترنتی داشته باشند، چاره این اختلال اخذ آرم اعتماد الکترونیک میباشد، e-namad یا این که به عبارتی نشانه اعتماد الکترونیک یک نشان دیجیتالی میباشد از طرف راس بسط تجارت الکترونیک و تحت حیث وزرات صنعت و معدن برای تارنما های فروشگاهی که اصول و مقررات رقم خورده را رعایت نمایند ، اعطا میگردد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 9 آذر 1399 ساعت: 14:17

کلید مهم ، یقین این گزاره میباشد که ناکامی یک قسمت ضروری برای پیروزی میباشد ، اعتقادوباور بدین معنا که هنگامی که شما طراحی سایت آموزشی در تنگنا ، رنج عمل می‌باشید با تکرار این پاراگراف بتوانید به خویش شوکی وارد فرمائید و با کارایی بیشتری فعالیت خویش را ادامه دهید . ذهن خودتان را با تمرین های متفاوت هر روز خلق کننده نگه دارید . بلاخره هنگامی که کارتان با ناکامی مواجه می‌گردد چیزعجیب و خیلی آزار دهنده ای برای شما حادثه نمی افتد و شما می‌دانید که بایستی برای پیروزی بدونه معطلی مجدد عملکرد فرمایید .

نیرو خودتان را حتی هنگامی که پروژه فردی خودتان را انجام میدهید محافظت نمایید و برای خودتان طرح ریزی داشته باشید . هیچ حسی بدتر ازعدم کامل شدن پروژه برای خودتان وجود ندارد. هنگامی که شما خودتان ، تحت عنوان مشتری خودتان می باشید . این در تجربه از دید اینجانب ، بسیار بدتر میباشد . بعضا اشخاص می‌پندارد زیرا پروژه فردی خویش را انجام می دهند ، پس پاسخگو خویش نیستند و در‌حالتی که باخت بخورد مشکلی وجود ندارد . ولی هنگامی که شما وقت متعددی را برای ، به انجام رساندن یک پروژه صرف می‌کنید و در آن پروژه با ناکامی مواجعه می شوید جدید می‌توانید شعور فرمائید که چه شم بدی میباشد که آن گاه کلیه همت با ناکامی مواجعه شدید . حال با شعور گزاره بالا و ایده پرداز نگه داشتن ذهن خویش می توانید ، متوقف نشوید و خیلی سریع و مجدد ، اثرگذار خیس از پیشین آغاز به فعالیت فرمائید .

هنگامی که شما فراهم ناکامی میل کردن باشید ، باخت چیزی عجیبی یا این که شوک آوری برای شما نمیشود و شما با کوشش بیشتر عمل می‌کنید و ذوق و سلیقه فوق العاده ای دارید تا کارتان را به انجام برسانید و در شرایطی‌که مجدد با باخت مواجه گردید ادراک می کنید که در طی آن مسیر چیزهای جدیدی حافظه گرفته اید و می بایست مجدد سعی نمائید .

دره نگرش

در کتاب switch اثر Chip و Heath Dan یک تمرین از مجموعه براون، رئیس دلیل کمپانی پباده سازی مشورت کردن IDEO آورده اند این تمرین بخصوص برای طراحاهان اثرگذار میباشد "یادگیری" این زمینه که چه گونه به ناکامی می انجامد . درین کتاب ، براون اظهار‌کرد : به کارمندان خویش یک چارت با اسم "چارت خوی پروژه" بخشید تا اشخاص در حین یک پروژه شم خویش را لبریز نمایند .

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 104 تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 16:00


پروژه های مسکونی و تجاری وسیع، تولید و سازها و تجدید بنا بافت های فرسوده در شرکت ها ساختمانی طرح ریزی، پباده سازی و اجرا طراحی سایت آموزشی   میگردند. با دقت به وسعت بالای ایجاد در سراسر مرزوبوم و تعدد شرکت ها ساختمانی با به کار گیری هوشمندانه از فضای وب می اقتدار نرم‌افزار های اثر گذار و سودآور را برنامه ریزی کرد. ساخت وب سایت ساختمانی یکی‌از او‌لین اقداماتی میباشد که می اقتدار برای ورود به فضای رقابت انجام بخشید.

در طراحی وب ساختمانی بخشی برای معرفی سابقه کمپانی، مهندسان و کارکنان اجرا میشود. فعال سازی نصیب پروژه ها از قسمت های منحصربه‌فرد در ساخت وب سایت ساختمانی میباشد که اسم و خصوصیت های پروژه های کمپانی درین نصیب تیتر میشود.

علاوه بر این، گنجایش برندسازی مجتمع ها، ساختمان بلند ها و ساختمان های تجاری با مقصود فروش و واگذاری آنها نیز در‌این قسمت وجود داراست و برای آگهی و مشورت کردن در رابطه شیوه و موقعیت فروش و واگذاری می قدرت نصیب مشورت را در طراحی وب سایت ساختمانی پیاده سازی کرد.

در نصیب همیاران در ساخت وب سایت ساختمانی به معرفی پیمانکاران و موسسه ها همکار پرداخته می‌گردد. همینطور می اقتدار در‌این نصیب از طراحی وب ساختمانی ورقه ای را برای پیشنهادات همیاری در حیث گرفت.

حیث کردن قسمت نظرسنجی و رابطه با یوزرها در ساخت وب سایت ساختمانی از قسمت های مایحتاج جهت دوراندیشی از نظرها، پیشنهادات و معیار رضایت مشتریان میباشد. راه‌اندازی نصیب مقاله‌ها مشتمل بر مقالاتی مربوط به مسایل فنی و حقوقی مرتبط با ایجاد علاوه بر بالا بردن تدبیر یوزرها بازدید از وب سایت را بالا میبرد.

قسمت آلبوم تصاویر در ساخت سایت ساختمانی از نصیب هایی میباشد که با قرار دادن فیلم ها و عکس های ماهر در موضوع تولید قابلیت و امکان تبدیل یوزرها به مشتریان کمپانی را داراست.

در نصیب خبر‌ها و دین طومار ها در ساخت وب سایت ساختمانی می اقتدار آخری خبرهای مرتبط با حوزه ساخت و دین طومار های کاربردی دارای ارتباط را قرار بخشید. در قسمت رابطه با ما داده ها تماس و نقشه جای  کمپانی روی گوگل مپ نمایش داده میشود.

طراحی وب ساختمانی


برخی صفحاتی که در ساخت وب سایت ساختمانی وجود دارا‌هستند:
۱- معرفی
۲- پروژه ها
۳- مشورت کردن و فروش
۴- همیاران
۵- نظرسنجی و رابطه با یوزرها
۶- مقاله ها
۷- آلبوم تصاویر
۸- خبر ها و دین طومار ها
۹- رابطه با ما

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 21:23


امروزه هواداران به فن بازیگری  طراحی سایت آموزشی  جهت جستجوی دانش سرا های دارای اعتبار بازیگری به وبسایت های این دانشسرا ها مراجعه میکنند . درین راستا کمپانی وبیم پکیج ساخت سایت دانش سرا بازیگری را تدارک چشم میباشد .

خدماتی که با طراحی وب سایت اموزشگاه بازیگری در چنگ دانشسرا ها قرار گیرد زیاد میباشد. دانشسرا بازیگری با ساخت وب سایت می‌تواند سرویس ها خویش را جهت معرفی به مشتریان خویش ارائه دهد و با طراحی وب سایت دانشسرا بازیگری برای خویش می توانند مشتریان خویش را ارتقا دهند.

تجهیزات طراحی وب سایت دانش سرا بازیگری
طراحی وب سایت دانشسرا بازیگری می‌تواند با گرافیک کاربرپسند و خوشگل و در عین اکنون بی آلایش باشد. خدماتی که با طراحی وب سایت دانش سرا بازیگری به کارآموزان ارائه می‌گردد دربرگیرنده: سامانه نام نویسی اینترنتی ، سامانه فراگیری مجازی ، سامانه تثبیت نمرات ، ورود اساتید ، ورود کارکنان ، در رابطه اموزشگاه ، قسمت مهارتهای فن بازیگری ، زمان ها فقاهتی ، حاضرین در تارنما ، قسمت اسامی نفرات برتر ، پیوندهای موثر ، رابطه با مسئولین دانشسرا ، ارسال پیامک ، اطلاع از ساعت ها کلاس ها ، تعیین مربی دلخواه به هنگام نام نویسی ، قسمت عیب گیری و پیشنهادات وبسایت ، اطلاع از بازه زمانی امتحان با استعمال از سامانه پیامکی وبیم ، دانلود مثال سوال های امتحانی ، انجمن پاسخگویی به سوال های ، رابطه با دانش سرا .

خط مش شغل های اینترنتی ساخت وب سایت
آلبوم عکس
پرداخت آنلاین هزینه کلاس ها
استعلام آغاز زمان ها
وضعیت و ضوابط اموزشگاه
ارائه آخری خبر‌ها
پیوند های اثرگذار و تخصصی
ارائه پرتال برای همیاران
قابلیت دانلود پوشه برای کارآموزان
اتصال به درگاه پرداخت خزانه های داخلی
قابلیت عضوگیری و مدیر یوزرها
سیستم نظرسنجی
پشتیبانی یک ساله تارنما به طور مجانی
سئو برای موتورهای کاوش گر – مهندسی بهینه سازی
تجهیزات و رویه شغل های پیامکی
رابطه با کارآموزان
اعلام تخفیف ها در مناسبتهای متعدد ویژه کارآموزان
ارسال پیامک هنگام آغاز کلاس ها

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 16:07

5. فرم تماس به تنهایی سعی موردنیاز را ندارد
فرم ها راهی ارتباطی طراحی سایت آموزشی  عالی برای برقراری تماس میباشند ولی مدام شل ترین رویه برای زنگ زدن نیستند. معمولاً هنگامی کاربری می‌خواهد با شما تماس بگیرد، برای امری اساسی این عمل را انجام می‌دهد براین اساس نباید اورا محدود نمایید. قرار دادن بیش تر از یک خط مش ارتباطی، شما‌را در دسترس خیس خواهد کرد.

شایسته ترین روش ارتباطی برای یوزرها شما ارتباط تلفنی میباشد البته در‌حالتی که به هر برهان نمی خواهید شماره تماس خویش را بر روی ورقه قرار دهید، می بایست بیشتراز یک خط مش ارتباطی برای برقرای تماس با خویش بر روی وب سایت قرار دهید. در صورتی نمیخواهید نشانی کمپانی یا این که نشانی های الکترونیکی خویش را بروی وبسایت بگذارید، می‌توانید از آیکون های پر اسم و رسم شبکه‌های‌مردمی استعمال نمایید.

6. استعمال از طریق های آنتی اسپم
اخذ پیام های اسپم و فرم های بی انگیزه می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد و در مقابل به کار گیری از کپچا در پباده سازی فرم تماس تارنما می تواند موجب کاهش نرخ تبدیل و آزار مخاطبین شما هنگام کامل شدن فرم ها خواهد شد. در ورقه تماس با ما معمولا با قراردادن چندین فیلد اجباری خلل اسپمرها برطرف میگردد. درصورتی که همچنان پیام های نامناسب اخذ می‌کنید توصیه می کنیم که از سوال ها معمولی و کپچای سهل و آسان در‌این برگه به کار گیری نمائید.

7. یوزرها از ارسال پیام خویش مطمئن شوند
صرفا به دلیل آن که فرمی مالامال و ارسال شده‌است، به معنای آن وجود ندارد که جواب دادن به آن حتمی میباشد. قطعا بارها اتفاق افتاده میباشد که با صرف بازه، فرم های زیادی را در وبسایت های گوناگونی مالامال کرده و بعداز ارسال آن ها هیچ زمان پاسخی اخذ نکرده اید. این مساله منجر ناامیدی شما می‌شود، احساس میکنید که هیچ کس پیام شما‌را ندیده و توجهی به آن نکرده میباشد.

عدم دقت به پیام های ارسالی فرم، می‌تواند ضربه بزرگی به مجال های احتمالی وارد نماید. با این عمل به یوزرها نشان می دهید که در رئیس تارنما خویش ضعف داشته و به رابطه با مشتریان خویش اهمیتی نمی دهید.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 16:08


Updraft Plus:
بخشی از پروتکل های محافظتی طراحی سایت آموزشی  و امنیتی سایت خویش را می بایست به به دست آوردن ورژن حامی از فولدر های ضروری خویش تخصیص دهید به دلیل آن که در حالتی‌که ورژن حمایت کننده نداشته باشید و وبسایت شما گزینه حمله مجرمین سایبری قرار گیرد، بازیابی پوشه های اساسی شما بسیار طاقت فرسا خواهد بود.
افزونه Updraft Plus یک کدام از دوستداشتنی ترین پلاگین های وردپرس با معیار دانلود بسیار بالاست به دلیل آن که به طور خودکار از سیستم شما ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم می نماید. با یاری این پلاگین فولدر های اصلی شما در وب سایت هایی مثل Drop Box، Google Drive یا این که Rackspace ذخیره می‌شوند تا وقتی در‌صورتی‌که تارنما شما به اختلال عکس العمل کرد و یا این که پوشه های آن از دست رفت، به راحتی قابل دسترس و بازیابی باشند.

WordFence6- WordFence:
از اهمیت بالای امنیت یک وبسایت نمی قدرت غافل شد به این دلیل که روزمره بیشتراز 30 هزار حمله اینترنتی شکل می‌گیرد و وردپرس نیز تحت عنوان دوستداشتنی ترین CMS در سطح وب، اکثر تهاجم ها روی آن متمرکز میباشد.
برای مثال شایسته ترین افزونه های شرایط فعلی جهان برای تأمین امنیت وبسایت، وردفنس (WordFence) میباشد که تحت عنوان اسکنر بدافزار و فایروال کار می نماید که طراح آن کمپانی Defiant می‌باشد.
غرض این مجموعه در گسترش وردفنس، آنالیز حمله ها سایبری میباشد که از روش نقص های جانور در سایت شکل می‌گیرد مثل حمله ها تزریق اسکریپت یا این که کد به وبسایت که اصطلاحا XSS اسم داراست. در چنین قوانینی در شرایطی‌که بازدید کننده ای وارد شیت مهم اینگونه تارنما ها گردد، به تارنما مخرب هدایت گردد. طبق ادعای این مجموعه، وردفنس، تا به امروز بیشتراز 150 میلیون توشه دانلود شده‌است.

7- iThemes Security:
در‌صورتی‌که که افزونه های حاد و ویروسی، پسوردهای ضعیف و امنیت ضعیف داشته باشید، مسلما به مورد نخستین هکرها برای گزینه حمله قرار تصاحب کردن تبدیل میگردد بجز اینکه امنیت سایت شما به راه‌های گوناگون تأمین گردیده باشد.
این پلاگین در تأمین امنیت بسیار بالا نقش بسیار اصلی ایفا می نماید به دلیل آنکه با بیش تر از 30 نحوه متفاوت از وبسایت شما در قبال تهاجم ها متعدد حفظ می نماید. بعضی از قابلیت و امکان های امنیتی این پلاگین عبارتند از:

احراز نام و نشان دو عاملی
طرح ریزی برای کپی کردن وبسایت از حیث وجود بدافزار
یاری به ساخت و ساز پسوردهای قویتر
به کار گیری از کپچا (CAPTCHA) گوگل
نسخه برداری فوری سایت برای شناسایی زخم پذیری های تارنما و سیستم
برای اینکه سکو وبسایت خویش را بهبود ببخشید می بایست تجربه کاربری را افزایش دهید و به همین خواسته، سرعت وبسایت شما در حق تقدم باشد. طبق محاسبه های انجام یافته، 53% از کاربرانی که از روش تلفن همراه بازدید می نمایند در صورتیکه بار گذاری وبسایت بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، آن را شکاف خواهند کرد. در ضمن وبسایت شما بایستی مخاطب پسند باشد، مخصوصا که سایت تجارت الکترونیک داشته باشید.

8- JetPack:
چنانچه قرار باشد که تنها یک افزونه وردپرسی در وبسایت خویش داشته باشید، مطلقا یک کدام از آن ها JetPack میباشد که خصوصیت های متفاوت بخش اعظمی برای سایت شما دارااست:

امنیت 24 ساعته در 7 روز هفته برای سایت شما
از ابزارهای داخلی به کار گیری می نماید که سبب ساز بهبود وبسایت، سئو تصاویر برای سرچ و کاهش استعمال از پهنای باند میگردد تا در سرمایه شما صرفه جویی خواهد شد.
به تامل فروش جنس می باشید؟ دکمه خرید در وبسایت شما اضافه می نماید
قادر است به امداد ابزارهای بهینه سازی JetPack محتوای خویش را برای وب سایت های شبکه‌های‌مردمی متعدد seo فرمائید

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 16:01


تارنما خویش را بدون نقص نمائید

اطمینان نتایج نمائید که طراحی سایت آموزشی   تارنما شما با صفحه های و موادتشکیل دهنده مفیدی کامل شدن شده‌است و همینطور برای جذب بازدیدکنندگان بی نقص میباشد. در شرایطی‌که تارنما شما بدون نقص وجود ندارد، چه گونه می‌توانید یک کاربر را جذب فرمائید؟ در آغاز بایستی وب سایت خویش را آخر دهید، بدین ترتیب بازدیدکنندگان می‌توانند از آن استعمال نمایند. وبسایت های ناقص توان اسم تجاری خویش را کاهش می‌دهند. اطمینان نتیجه ها فرمایید که همگی عنصرها وجود داراست و مهیا پرواز کردن میباشد.

 

پیوستن به انجمن ها یا این که وب لاگ ها

پیوستن به انجمن یک رویه معمولی و در عین حالا روش هوشمندانه برای برقراری رابطه با بقیه افراد میباشد. با حضور بیش تر از صدها نفر از عموم در انجمن ها، شما به طور خود کار مشاهده خواهید کرد در‌حالتی که حضور فعال در هر انجمن خاص داشته باشید. شرکت کردن در گفت و گو ها به شما امداد خواهد کرد که عموم بدانند که چه کسی میباشید و چه چیزی می باشید. شما می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتر از این اقدامات بی آلایش را جذب نمائید. شما می بایست بتوانید با دیگر افراد رابطه برقرار فرمائید و آنچه را که در سایت شماست نشان دهید. این استراتژی به عموم اذن می‌دهد تا با شما ملاقات نمایند. در حالتی‌که می‌خواهید، می‌توانید آنان را تشویق نمائید که به تارنما شما مشترک شوند.

 

خطاهای سایت را حذف فرمائید

حذف خطاهای تارنما بسیار اساسی میباشد. در حالتی‌که خطاها متعددی دارااست، می بایست بر روی تعمیر وبسایت خویش تمرکز نمایید و خیر به جذب بازدیدکنندگان. گشوده هم می‌توانید اسم تجاری خویش را کاهش دهید و عموم می‌دانند که تارنما شما برای خدمت فراهم وجود ندارد. این ترافیک شمارا از دست می‌دهد. بازه و کارایی مازاد را برای ساخت سایت خویش خرج نمایید.

 

سوال های جواب از جلسات

در حالتی‌که سوالهای متعددی از اشخاص متفاوت اخذ کرده باشید، به صورت خلاصه به آن‌ها جواب دهید. نگرانی های خویش را به آن‌ها جواب دهید و به آنان داده ها بدهید. چون به شما این اذن را می‌دهد که یک بازدیدکننده دانسته که جواب سوالش تنها با ارسال یک پست الکرونیکی میباشد. در حالتی که این تمامی را انجام دهید، عموم با سوال هایشان بیشتر خشنود می‌باشند و میدانند که تارنما شما از صمیم قلب و قابل دسترس میباشد.

 

در یک عالم که رقابت در وبسایت ها بیشتر و بیشتر سخت می‌شود، داشتن یک تیم دارای تعهد و تعداد متعددی بازدید کننده ضروری میباشد.چنانچه شما بازدیدکنندگان دارای مسئولیت داشته باشید، میتوانید رقبا را باخت دهید. ساخت وب سایت و توسعه و گسترش یک کمپانی پهناور میباشد که می‌تواند به ارتقا مخاطبین خویش یاری دهد. شما موردنیاز وجود ندارد برای به کار گیری از استراتژی های نامناسب برای به چنگ آوردن تعداد متعددی از بازدید کنندگان، صرفا مطمئن گردید که شما طبیعی کار کرده و تارنما شما عملکردی دارااست.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 17:59